به گزارش روابط عمومي شهرداری قدس، عمليات لكه گيري  آسفالت تراش،  زير سازي و روكش آسفالت معابر  شهر قدس همچنان در حال انجام است.

 معاون فني عمران شهرداري قدس اظهار داشت: با نزديك شدن به روزهاي پاياني سال بهسازي معابر شهرقدس با  سرعت بيشتري  در حال انجام است.


وي  افزود: در همين راستا  آسفالت ميدان قدس  و خيابان  امام خميني (ره)  به اتمام رسيده  و در حال حاضر  عمليات لكه گيري   پياده رو  ضلع جنوب شرقي  ميدان قدس به اتمام رسیده است  .
زارع در خصوص   روكش اوليه بلوار 45 متري  كلهر نيز   ياد آور شد  تاكنون بيش  از هزار و صد  تن  آسفالت در راستاي  روكش  آستر قسمت های  ناهموار  ،  در  ضلع شرقي  اين بلوار پخش شده و عمليات آسفالت تراش  در لاين غربي نيز تا   حدفاصل ميدان قدس انجام شده كه پس  از آن نسبت به روكشي اين لاين نيز اقدام  خواهيم كرد .

معاون فني  عمران شهرداري قدس در  خصوص بهسازي  معابر ديگر نيز اضافه كرد:  آسفالت كوچه شادمان واقع در  بلوار سي متري شورا  با حجم 60تن،  لكه گيري خيابان استقلال  با حجم 40تن و همچنين لك گيري   بلوار سي متري جمهوري  و امامزاده نيز  با حجم 30تن نيز انجام شده  و همچنان ادامه دارد.