روند بهسازی معابر شهر قدس
معاون فني عمران شهرداري قدس اظهار داشت: با نزديك شدن به روزهاي پاياني سال بهسازي معابر شهرقدس با سرعت بيشتري در حال انجام است.

وي افزود: در همين راستا آسفالت ميدان قدس و خيابان امام
خميني (ره) به اتمام رسيده و در حال حاضر عمليات لكه گيري پياده رو
ضلع جنوب شرقي ميدان قدس به اتمام رسیده است .
زارع در خصوص روكش اوليه بلوار 45 متري كلهر نيز
ياد آور شد تاكنون بيش از هزار و صد تن آسفالت در راستاي روكش آستر
قسمت های ناهموار ، در ضلع شرقي اين بلوار پخش شده و عمليات آسفالت
تراش در لاين غربي نيز تا حدفاصل ميدان قدس انجام شده كه پس از آن نسبت
به روكشي اين لاين نيز اقدام خواهيم كرد .
معاون فني عمران شهرداري قدس در خصوص بهسازي معابر ديگر نيز اضافه كرد: آسفالت كوچه شادمان واقع در بلوار سي متري شورا با حجم 60تن، لكه گيري خيابان استقلال با حجم 40تن و همچنين لك گيري بلوار سي متري جمهوري و امامزاده نيز با حجم 30تن نيز انجام شده و همچنان ادامه دارد.
ویژه نامه نقش نو غرب تهران